Just as Long as I Know That Youre All Mine I Got to Have You Baby


All Mine Lyrics – Test

Singer: Exam
Title: All Mine

Girl I know yous from the neighborhood
But I've been watching from distant
And I noticed y'all a star, oh lord
Supreme

Beam me up Scotty
I just took that girl by surprise
Them other b#tches, they ain't got your vibe, I tin't lie
They wan' put you down when they know you going high

When the money come in with yous, you got cash on the side
All these b#tches mad at the girl I phone call mine
All these b#tches mad at the girl I phone call mine
All these b#tches mad at the girl I call mine

And I'ma always treat her similar a diamond, shе shining
Yous ride effectually where I bе, you lot gotta go on a ratchet
Got a fine adult female with me, bad and ratchet
And her pilus long like the money baby, we flashy

She get her hustle on and ain't nutting nearly the b#tch average
Lil bum b#tches desire ascendancy, nosotros getting cabbage
All that sh#t talking they doing ain't gaining status
Running 'round the whole city, put the addy in the navi'

They washed swapped the old twenties out, Juvie getting happy
Let the daughter walk 'round like Kim Chiliad if she mine
She can greenbacks it out, she don't even need a co-sign
She a laugh at you if yous ever try to get buy

It's coin falling all off the b#tch, y'all can't pay for it so don't attempt
I had never ever ever lie
She had the bankroll and she burn
I don't ever wanna waste time

Merely if she walk by, I gotta say 'Hi'
Her body was bad like she dancing
And I ain't fifty-fifty into romancing
Merely I like a girl that is sassy

And we got an agreement
I just took that girl by surprise
Them other b#tches, they ain't got your vibe, I can't lie
They wan' put you downward when they know you going high

When the money come in with you, yous got cash on the side
All these b#tches mad I'k his daughter, he'due south all mine
All these b#tches mad I'm his girl, he's all mine
All these b#tches mad I'grand his girl, he'due south all mine

All these b#tches mad I'thou his girl, he'southward all mine
I'ma come through, have you calling for me
And I wanna know
I be the love, everything that you lot need

You ain't gotta go
You be my sponsor, you lot give it to me
You don't tell me no
Requite you a shot, have you lot begging for me

Yous won't let me go
Only 2 strokes, have you lot bravado off steam
Boy y'all nasty though
You just take me up, I don't know why

'Cause I've been falling out for a long fourth dimension
Baby, babe
And I tell you lot, and I tell you
I exist in that location for you, I be in that location for y'all

You got the sauce, come up and bring it to me
I'll be your rider, the boss that you need
Coast in the Ghost, y'all just flying with me
Gripping my thigh whilst I'm rolling your weed

I just took that girl by surprise
Them other b#tches, they own't got your vibe, I can't lie
They wan' put you downwardly when they know you going high
When the money come in with you, y'all got cash on the side

All these b#tches mad I'm his girl, he'due south all mine
All these b#tches mad I'm his girl, he'southward all mine
All these b#tches mad I'm his girl, he's all mine
All these b#tches mad I'm his girl, he's all mine

Nosotros back in this sh#t
In this forever and we own't gon' quit
Y'all got the baddest lil b#tch
I'm a existent roughshod, nosotros be out to play

Baby-by, come run your game on me
Well you lot baby, know you gon' say
She get her hustle on and ain't nutting about the b#tch average
Lil bum b#tches want clout, we getting cabbage
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.internet

You tin can buy their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple tree Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Popular Songs:                                                    
Beverly Crawford - Marvelous
DJ Bobo - Allow The Dream Come True

All Mine – Terjemahan / Translation

Gadis aku tahu kamu dari lingkungan
Tapi saya sudah menonton dari jauh
Dan saya memperhatikan Anda seorang bintang, oh tuan
Tertinggi

Balok saya scotty
Saya baru saja mengejutkan gadis itu
Mereka pelacur lain, mereka tidak punya getamu, aku tidak bisa berbohong
Mereka ingin membuatmu jatuh ketika mereka tahu kamu akan tinggi

Ketika uang masuk dengan Anda, Anda mendapat uang tunai di samping
Semua pelacur ini marah pada gadis yang saya sebut milikku
Semua pelacur ini marah pada gadis yang saya sebut milikku
Semua pelacur ini marah pada gadis yang saya sebut milikku

Dan aku selalu memperlakukannya seperti berlian, dia bersinar
Anda berkeliling di mana saya berada, Anda harus menyimpan ratchet
Punya wanita yang baik dengan saya, buruk dan ratchet
Dan rambutnya panjang seperti uang bayi, kami mencolok

Dia mendapatkan keramaiannya dan tidak gila tentang jalang rata-rata
LIL BUM b#tchES INGIN Clout, kami mendapatkan kubis
Semua omong kosong itu berbicara mereka tidak mendapatkan status
Berlari 'mengelilingi seluruh kota, letakkan addy di navi'

Mereka melakukan bertukar usia dua puluhan, Juvie menjadi bahagia
Biarkan gadis itu berjalan seperti Kim K jika dia menambang
Dia dapat menguangkannya, dia bahkan tidak memerlukan pertanda
Dia menertawakanmu jika kamu mencoba untuk pergi membeli

Uang itu jatuh semua pelacur, Anda tidak bisa membayarnya jadi jangan coba
Saya tidak pernah berbohong
Dia punya bankroll dan dia menembak
Saya tidak pernah mau membuang waktu

Tetapi jika dia berjalan, aku harus mengatakan 'hai'
Tubuhnya buruk seperti dia menari
Dan aku bahkan tidak suka romansa
Tapi aku suka seorang gadis yang lancang

Dan kami mendapat pemahaman
Saya baru saja mengejutkan gadis itu
Mereka pelacur lain, mereka tidak punya getamu, aku tidak bisa berbohong
Mereka ingin membuatmu jatuh ketika mereka tahu kamu akan tinggi

Ketika uang masuk dengan Anda, Anda mendapat uang tunai di samping
Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku
Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku
Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku

Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku
Saya datang, apakah Anda memanggil saya
Dan aku ingin tahu
Saya menjadi cinta, semua yang Anda butuhkan

Kamu tidak harus pergi
Anda menjadi sponsor saya, Anda memberikannya kepada saya
Anda tidak memberi tahu saya no
Memberi Anda tembakan, apakah Anda memohon untuk saya

Anda tidak akan membiarkan saya pergi
Hanya dua pukulan, apakah Anda meniup uap
Anak laki-laki kamu jahat
Anda hanya mengambil saya, saya tidak tahu mengapa

Karena aku sudah lama jatuh
Baby, Baby.
Dan aku memberitahumu, dan aku memberitahumu
Aku ada di sana untukmu, aku berada di sana untukmu

Anda punya sausnya, datang dan bawa ke saya
Saya akan menjadi pengendara Anda, bos yang Anda butuhkan
Pantai di hantu, Anda baru saja terbang bersama saya
Mencengkeram paha saya due south#mentara saya menggulung gulma Anda

Saya baru saja mengejutkan gadis itu
Mereka pelacur lain, mereka tidak punya getamu, aku tidak bisa berbohong
Mereka ingin membuatmu jatuh ketika mereka tahu kamu akan tinggi
Ketika uang masuk dengan Anda, Anda mendapat uang tunai di samping

Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku
Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku
Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku
Semua pelacur ini marah aku gadisnya, dia milikku

Kami kembali dalam omong kosong ini
Dalam hal ini selamanya dan kami tidak berhenti
Anda punya jalang lil blue-chip
Saya seorang biadab nyata, kami akan bermain

Baby-by, ayo jalankan game Anda pada saya
Baik Anda sayang, tahu Anda gon katakan
Dia mendapatkan keramaiannya dan tidak gila tentang jalang rata-rata
LIL BUM b#tchES INGIN Ascendancy, kami mendapatkan kubis
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.net

Lyrics Test – All Mine

Kindly like and share our content. Please follow our blog to become the latest lyrics for all songs.

We don't provide any MP3 Download, please back up the creative person by purchasing their music 🙂

You can purchase their music thru          Amazon Music          or          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        

Examination ten Miss LaFamilia - All Mine [Music Video] | Link Up Tv set

sneadtwoulair.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-test-all-mine/

0 Response to "Just as Long as I Know That Youre All Mine I Got to Have You Baby"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel